حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ تغییراتی در قانون مالیات بر ارزش افزوده جهت حمایت از تولید داخلی انجام شده و اصلاحیه آن به‌زودی برای رأی‌گیری وارد صحن علنی مجلس می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اصلاحیه مذکور بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان داخلی را برطرف می‌کند افزود:‌ درگیر کردن تولیدکنندگان برای پرداخت مالیات به‌هیچ عنوان صحیح نیست و اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در همین راستا انجام شده است.

شکری معضل قاچاق کالا را از مشکلات اساسی کشور عنوان کرد و ابراز داشت:‌ عمل زشت این رانت‌خواران و مفسدان اقتصادی در ازای تأمین ثروتی هنگفت برای آن‌ها،‌ آسیب‌ها و ضربات بسیار جبران‌ناپذیری را به بدنه تولید ملی کشور،‌ اشتغال جوانان و نظام وارد کرده است.

نماینده تالش،‌ رضوانشهر و ماسال در مجلس به پشتوانه‌های داخلی قاچاقچیان کالا اشاره کرد و بیان داشت: چنین افرادی قبل از اینکه میلیاردها تومان پول خود را صرف خرید اجناس قاچاقی از خارج کشور کنند روزنه و راه‌های ورود آن به داخل کشور را توسط برخی افراد نفوذی فراهم کرده‌اند.

وی به موضوع کشف 618 کانتینر حامل البسه مبتذل و قاچاقی اشاره کرد و افزود‌:‌ وقوع چنین حوادث عجیبی در واقع یک فاجعه بزرگ برای کشور محسوب می‌شود و مسئولان ذیربط باید برای ریشه‌کنی چنین آفت‌های مخربی اقدامات جدی و اساسی انجام دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تخلفات انجام گرفته در گمرکات کشور و کم‌اظهاری نیز با حمایت عوامل داخلی است عنوان کرد:‌ بسیاری از قاچاقچیان با پشتوانه عوامل نفوذی و خائن خود کالاهایشان را به صورت غیرقانونی و بدون ثبت دقیق مشخصات کامل آن در گمرک وارد بازار داخلی می‌کنند.

 

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات حسابرسی در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم مشاوره مالیاتی در استان قم