حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: یکی از قوانینی که امسال در راستای حمایت کالای ایرانی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره میزان تحقق شعار سال و اقدامات مجلس برای حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی در این حیطه آن است که قوانین جامعی را تصویب و بر نحوه اجرای آنها نظارت کند.

وی با بیان اینکه مجلس علاوه بر امسال، در سال های گذشته هم اقدامات خوبی را در راستای حمایت از اقتصاد ملی و کالای ایرانی انجام داده است، ادامه داد: برای مثال می توان به قوانین بهبود فضای کسب و کار مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه شعار سال مستلزم اجرای این قوانین است نه آنکه صرفا این قوانین مورد تصویب قرار گیرند، تصریح کرد: یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمینه حمایت از کالای ایرانی، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است که زمانی که این قانون اجرا شد، قرار بر این بود که بخش مصرف هم هدف گذاری شود اما به دلیل انکه برای اجرای این قانون زیرساخت های لازم فراهم نبود، فشارهای زیادی به بخش تولید وارد شد.

انارکی محمدی تاکید کرد : بر این اساس یکی از قوانینی که امسال در راستای حمایت کالای ایرانی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس بود، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است و به دنبال آن هستیم که از طریق اصلاح این قانون بخشی از هزینه های تولید کاهش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: همچنین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد که پس از انجام اصلاحاتی در این قانون هم آن را به صحن علنی ارائه می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات حسابرسی در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم مشاوره مالیاتی در استان قم