حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

خبرهای رسیده به اقتصاد آنلاین حاکی از آنست که ذخایر ارزی در ۵ ماه گذشته به بالاترین سطح در ۵ سال گذشته رسیده است. بطوری که برخی منتقدین معتقدند با توجه به ذخایر خوب بانک مرکزی، همتی سخت گیری بیش از حدی بر روی خرج کرد ذخایر ارزی می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حسن روحانی امروز در مجلس گفت در ابتدای سال ۹۷ ذخایر ارزی کشور به صفر رسیده بود. این البته خبر جدیدی نبود و پیش از این توسط تحلیلگران گفته شده بود. اما تاکید رئیس جمهور بر آن باعث شد تا بازار ارز اندکی ملتهب شود.

با توجه به ذخایر فعلی ارزی بانک مرکزی، به نظر می رسد بانک مرکزی براحتی توان کاهش دادن نرخ ارز را دارد. اما عدم کاهش آن احتمالا نشان از برنامه بانک مرکزی برای بازارسازی و شکست دادن سفته بازان در بازار است.

همانطور که دولت براحتی توانست نرخ دلار را از ۱۹ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان برساند. بنظر می رسد با توجه به ذخایر فعلی، دولت براحتی می تواند نرخ دلار را کاهش دهد. حال باید دید برنامه دولت برای بازار ارز چیست

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم مشاوره مالیاتی حسابداری مالیاتی دانستنی های مالیاتی مشاوره مالیاتی در استان قم