حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

به گزارش صدا و سیما،  محمد مسیحی در ارتباط تلفنی با برنامه گفت و گوی ویژه خبری درباره شایعه حذف معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان، اظهار داشت: این موضوع درست نیست و در حال حاضر بحث حذف این معافیت ها، مطرح نیست.

معاون سازمان امور مالیاتی ادامه داد: به استناد مواد ۳ و ۹ قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها به ترتیب به مدت ۱۵ و ۲۰ سال از پرداخت مالیات بر درآمد، معاف هستند.

وی افزود: در مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان، بیشتر شرکت‌های طرف قرارداد با دولت مشکلاتی را دارند، اما در قانون فعلی هم، امکان تخفیف بدهی مالیاتی برای بدهکاران مالیات بر ارزش افزوده به مدت سه سال وجود دارد.

مسیحی اضافه کرد: همچنین در جریان بررسی لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، بحث فروش‌های اقساطی و اعتباری به شکل کامل دیده شده است به گونه‌ای که متناسب با پرداخت ما به ازای کالا، مالیات بر ارزش افزوده، وصول می‌شود و از این نظر، باری تحمیل نمی‌شود.

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات حسابداری قم خدمات حسابرسی در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم مشاوره مالیاتی حسابداری مالیاتی دانستنی های مالیاتی مشاوره مالیاتی در استان قم و حسابرسی قم