مدارک مورد نیاز رسیدگی مالیاتی

  • ۱۰۸۹

1-پرینت اسناد حسابداری و ضمیمه نمودن مدارک مثبته به آنها

 

 

2- تحریر دفاتر قانونی روزنامه و کل

 

 

3- تهیه تراز آزمایشی حداقل چهارستونی کل و معین ، قبل و بعد از بستن حسابهای موقت

 

 

4- آماده نمودن گردش مواد ، کالای نیمه ساخته ، کالای ساخته و قیمت تمام شده

 

 

5-پرینت دفاتر معین و تفصیلی حسابها

 

 

6- تنظیم جدول استهلاکات

 

 

7-تنظیم جدول 12 ماهه خلاصه لیست مالیات حقوق  که با هزینه حقوق همخوان باشد

 

 

8-کپی فهرست معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده

 

 

9- تصویرصورتحسابهای بانکی و صورت مغایرتهای آنها

 

 

10- فهرست و مشخصات کامل کالاهای واراداتی و صادراتی

 

 

- موارد فوق حداقل اسناد و مدارکی است که در زمان رسیدگی بایستی جهت ارائه ، فراهم شده باشند.

 

 

 

فهرست کامل ؛ هنگام صدور و ابلاغ "برگ دعوت ارائه اسناد و مدارک " بر اساس بند 2 ماده 97 ق . م .م  توسط سازمان امور مالیاتی اعلام میگردد.

 

 

خدمات تخصصی

مفتخریم با ارائه خدمات تخصصی حسابداری و مالیاتی هم راه شما در موفقیت کسب و کارتان هستیم

برون سپاری خدمات تخصصی حسابداری

حسابداری قلب تپنده و مغز متفکر هر کسب و کار می باشد. سیستم حسابداری با جمع آوری، ثبت و طبق بندی درست و صحیح اطلاعات مالی هر کسب و کار ،بستر تهیه و ارائه گزارشات مورد نیاز جهت تصمیم گیری های صحیح مدیریت را ارائه میدهد. لذا همواره داشتن یک سیستم حسابداری کارآمد از دغدغه های اصلی مدیران کسب و کارها می باشد. از طرفی استخدام و بکارگیری نیروی متخصص در این زمینه هزینه بالایی را برای کسب و کارها به همراه دارد. موسسه امین مفید با بهره گیری از یک تیم متخصص و مجرب و ارائه خدمات تخصصی حسابداری، یک راهکار مناسب و بهینه برای استفاده از خدمات تخصصی با قیمت مناسب می باشد. با ما در تماس باشید..... سرویس1
نظرات یکی از مشریان خود را درباره ی خدمت یا محصولی که از شما دریافت کرده است در اینجا درج نمایید. نظرات یکی از مشریان خود را درباره ی خدمت یا محصولی که از شما دریافت کرده است در اینجا درج نمایید. -نام مشتری-