حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

به گزارش روابط عمومی، صدا و سیمای مرکز استان قم در راستای تهیه گزارش از وضعیت مالیات ستانی استان و درصد تحقق درآمدهای مالیاتی اقدام به مصاحبه با مدیر کل امور مالیاتی استان قم نموده است. 
در این مصاحبه سهراب امدادی فرد مدیر کل امور مالیاتی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و سلامتی برای ملت ایران به ویژه مردم شریف استان مقدس قم اظهار نمود:درآمدهای مالیاتی استان با تلاش شبانه روزی همکاران، تعامل مودیان محترم،اتحادیه ها،اصناف و اتاق بازرگانی به طور کامل در سال 1395 تحقق یافته است که جای تقدیر و تشکر از همه عوامل دخیل دارد. 
امدادی فرد اظهار نمود: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال رسالت سازمان امور مالیاتی را در جهت تحقق منویات معظم له خطیر ارزیابی و اظهار نمود: سیاست های سازمان مالیاتی در راستای حمایت از اشتغال و تولید در کشور بوده و با اقداماتی نظیر مبارزه با فرار مالیاتی ،کشف منابع جدید و افزایش پایه های مالیاتی علاوه بر کاهش بار مالیاتی مودیان موجود به ویژه بنگاه های تولیدی می توان درآمدهای مالیاتی را نیز افزایش داد. 
ایشان در ادامه به اهتمام اداره کل امور مالیاتی استان قم در خصوص حمایت و کمک به بنگاه های تولیدی از طریق تقسیط  مالیات،بخشودگی جرایم قابل بخشش تاکید نموده و نیل به برقراری عدالت مالیاتی و افزایش رضایت مندی مودیان را از اهداف سال جدید بر شمرد.

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم