حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به فراخوان کلیه اشخاص حقوقی باقیمانده که موضوع فعالیت آنها عرضه کالا و خدمات مشمول و همچنین واردات آنها می باشد، برای ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و اجرای این قانون از ابتدای مهرماه گفت: با فراخوان هفتم سازمان امور مالیاتی کشور، عملا کلیه اشخاص حقوقی مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شده اند.

وی گفت: کلیه اشخاص حقوقی فعال با هر حجم از فروش و یا درآمد از کالا و خدمات که به موجب فراخوان های قبلی تاکنون برای اجرای قانون فراخوان نشده اند، طی این مرحله مکلف به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و اجرای این قانون از ابتدای مهرماه امسال شده اند.

اشخاص حقوقی که بعد از تاریخ اجرای فراخوان نیز ایجاد، تأسیس و به ثبت می‌رسند و یا شروع به انجام فعالیت می‌کنند، در صورت فعالیت با هر حجم از فروش و یا درآمد حاصل از کالا و خدمت، از اولین دوره مالیاتی بعد از شروع فعالیت مشمول اجرای این قانون می‌باشند.

عالان اقتصادی فراخوان شده از امروز می توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به نشانیWWW.EVAT.IR نسبت به ثبت نام در این نظام مالیاتی اقدام تا مقدمات لازم از جمله آموزش و ... جهت اجرای قانون فراهم گردد.

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم