حسابداری و مشاوره مالیاتی امین مفید

مجتبی متقی ، مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت گز سکه با اشاره به عرضه اولیه امروز ،حضور در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران  را عاملی در جهت افزایش رشد شرکت دانست و گفت: مذاکرات نهایی با یک مجموعه معتبر درخصوص واگذاری حق امتیاز صادرات شرکت برای سه سال یا به ارزش ده میلیون دلار انجام شده و طی روزهای آینده قرارداد رسمی آن امضا خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: طی روزهای آینده این شرکت  از جدیدترین برند خود در حوزه روغن گیری رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال جاری حدود 10 شعبه به روش فرانچایز در کشور افتتاح خواهد کرد.

متقی با اشاره به برنامه های شرکت برای حضور در حوزه شکلات گفت: به تازگی پروانه      بهره برداری محصولات مبتنی بر شکلات خود را اخذ کرده ایم و بزودی پس از اخذ پروانه ساخت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محصولات خود را روانه بازار داخل و خارجی می کنیم.

وی در ادامه از تملک و یک واحد دانشگاهی علمی کاربردی شرکت تا پایان ماه جاری خبر داد.

مدیر سرمایه گذاری و سهام شرکت گز سکه در پاسخ به سوالی مبنی بر علل زیان شرکت درسالهای گذشته گفت:با تصمیم شرکت بر شفافیت مالی و مالیاتی متاسفانه هزینه های زیادی به شرکت وارد شد.وی خروج بسیاری از تامین کنندگان شرکت که ناگزیر به ارائه فاکتور رسمی بودند و همچنین خریدارانی که به سراغ رقبای سنتی و غیر شفاف رفتند را در کنار رکود اقتصادی حاکم بر کشور از جمله دلایل زیان شرکت دانست.

متقی با اشاره به فعالیت شرکت از سال 1333 و ارزش تقریبی 100 میلیارد ریالی مجموعه برندهای شرکت ،سرمایه فعلی را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:بسیاری از ارزشهای شرکت باید در ارزش گذاری و کشف قیمت لحاظ شود.وی اضافه کرد:با توجه به لزوم افزایش سرمایه،در آینده نزدیک از محل ورود دارایی های جدید به سرمایه شرکت افزوده خواهد شد.گز سکه نخستین شرکت دانش بنیان در بازارهای کوچک و متوسط فرابورس است.

خدمات حسابداری ثبت اسناد اصلاح و بستن حساب ها در استان قم خدمات مالیاتی تهیه اظهار نامه مالیاتی تحریر دفاتر قانونی در استان قم